球證協助防守 吹停阿特蘭大單刀?

吹哨者 於 20/03/2021 發表 收藏文章
上篇歐聯嘅文章引起頗多朋友討論,仲提醒左鍵人呢個星期嘅歐聯仲有另一個爭議位:

第一點,鍵人唔明同球證要開飯有咩關係啦。

第二點,我地睇睇球例第五章先。第五章嘅「球證權力及職責」提及
球證負責……任計時員……
換言之,球證決定完場嘅時間,係以佢計嘅時間為準,而唔係球場大鐘或者直播電視台嘅計時。簡單嚟講,球證係以佢手錶嘅時間計時,亦可能喺賽前已經要求第四球證經耳機通知時間,甚至倒數最後秒數。
Source: 紀錄片 Les Arbitres


第三點,睇返比賽現場環境:
https://www.youtube.com/watch?v=6WB33cdCO6c&t=71s(如片段由頭播放,請跳到1:11)

球證喺吹雞開波後只係望左一下手錶,之後就冇對手錶作其他動作,有理由相信,球證喺吹雞前一刻已經撳左錶開始計時,所以有一秒左右嘅誤差。

第四點,即使真係夠鐘,仍然有個情況係夠鐘但球證仍然唔應該吹完場嘅 ─ 十二碼,但今次事件同十二碼毫無關係。

當然,球證通常唔會喺個波喺心臟地帶踢緊嘅時候完場,但呢個只係「好唔好睇」嘅問題啦。

如果喜歡我們的文章,請即分享到︰

標籤: 歐聯  皇馬  阿特蘭大  夠鐘  完場  

留言


請按此登錄後留言。未成為會員? 立即註冊
    快捷鍵:←
    快捷鍵:→