10人助攻 • 1人獲獎

瘦哨波經 於 09/04/2013 發表 收藏文章
新的一年,各大媒體所舉辦的頒獎禮,藉以表揚得獎球員的傑出表現、提升球員的市場價值,及解答球迷們茶餘飯後的爭辯。

足球界最具影響力的頒獎禮"Ballon d'Or 2012"已經完滿結束,主辦單位一如既往先列出數十位來自世界各地,當時得令的球星作為候選人,然後再從中挑選最後三強:結果「又」是美斯勝出,C朗拿度屈居第二,恩尼斯達第三。驚喜欠奉,是否迎合了各類球迷的口味呢?見仁見智。

無視全能球員
現今陣式愈見靈活,教練對球員的要求因而愈來愈高,球員的位置也相對地顯得模糊。


前廠長法比加斯在阿仙奴初期多出現於韋拉身邊的副手,當前隊長出走意國後,西班牙人的位置雖然還是中場中,但就更多參與球隊組織的工作,到回歸母會前幾個球季,他在球隊的角色越見重要,成為球隊進攻的泉源,更擔任隊長。當回到拉馬西亞的懷抱後,他的位置更向前移,嘗試出任前鋒。時任國家隊領隊迪保斯基更將其能力發揮極致。2012年歐國盃中,鬥牛國就使用「無鋒陣」西班牙十號美其名是前鋒,但基於中場出身的原故,踢法上與一般射手有別:不會站在禁區前等待隊友傳送,而是經常回中場拿球協助組織攻勢,藉此騰出空位給隊友後上射門,西班牙最終更憑「零」前鋒陣式奪冠,成為一時佳話。

不過,法比加斯式的無鋒踢法更多是歸功於球隊擁有太多能力出眾的傳球手:大衛施華、恩尼斯達,沙維,令小法在前場踢得如魚得水。再者,當球隊需要某個位置上能力特強的球員時,他就很難作為教練的首選。上季,他在球會徘徊於正選與後備之間;今季,翼鋒出生的A山齊士和柏度是教練維蘭路華首選。當然不能否定法比加斯是位踢法非常全面的中前場球員,只是其位置和踢法難以定位,這類型球員在球員先生選舉中爭取票源也相對地困難。

如果喜歡我們的文章,請即分享到︰

< 1 2 3 >

留言

會員
我要評論
請按此登錄後留言。未成為會員? 立即註冊
  • Thomas  Tam
    Thomas Tam 於 10/04/2013 評論 NO. 1

    I hate u

  • 米克
    米克 於 10/04/2013 評論 NO. 2

    有point

  • FireDickson Cheung
    FireDickson Cheung 於 10/04/2013 評論 NO. 3

    前鋒受注意的程度係大好多

  • Crystal Tan
    Crystal Tan 於 10/04/2013 評論 NO. 4

    鶴立雞群

  • Sengin Chan
    Sengin Chan 於 10/04/2013 評論 NO. 5

    一如政治上嘅選舉,能力往往係其次,把口先至係吸睛嘅焦點
    球員唔靠口術,咪靠射術囉

  • August Yick
    August Yick 於 10/04/2013 評論 NO. 6

    美斯絕對無浪費其餘十人既助攻
    比起C朗 恩尼斯達 美斯把握力威脅力都大好多
    美斯係前場拎住波 經常會發生魔術般既入球

  • Hehe John
    Hehe John 於 10/04/2013 評論 NO. 7

    唔講巴塞做既賤野, 剩係成隊巴塞上季今季除左偽球王之外冇一個人入多過10球, 呢個先係真正10人助攻既意思. 加埋選票做假, 佢拎乜變我都係當奧斯卡睇.
    美斯同依家呢隊disgrace巴塞一日唔俾人鏟到收山斷腳, 足球都係繼續墮落

  • TinYau Q. Au
    TinYau Q. Au 於 10/04/2013 評論 NO. 8

    唔通放個陳7落去巴塞佢就入到一百球咩

  • Chikeng Iao
    Chikeng Iao 於 10/04/2013 評論 NO. 9

    I like messi

  • Derek Ma
    Derek Ma 於 10/04/2013 評論 NO. 10

    吾出奇 同埋美斯吾係淨係識入波囉 佢今季助攻數排緊西甲第二囉

  • Matthew Lee
    Matthew Lee 於 10/04/2013 評論 NO. 11

    其實講真 Messi 喺現今球壇真係超晒班
    最貼近佢嗰個球星 不論入球 助攻 組織 都同messi 有一大段距離
    防守球員 好唔顯眼 呢個係事實 亦令人心酸

  • Piero Lo
    Piero Lo 於 10/04/2013 評論 NO. 12

    偽球王不是造作朗嗎?皇馬今年歐聯先系做假

  • Alson Law
    Alson Law 於 10/04/2013 評論 NO. 13

    其實係巴塞造就美斯,皇馬造就唔到C朗。兩人實力不相伯中~~

  • Lei Kuok Pou
    Lei Kuok Pou 於 10/04/2013 評論 NO. 14

    美斯只能活在巴塞中,但C7卻能活在任一球隊中…

  • Piero Lo
    Piero Lo 於 10/04/2013 評論 NO. 15

    實力不相伯伸?造作朗連巴哥巴神都吾及啦,點同美斯比

  • Piero Lo
    Piero Lo 於 10/04/2013 評論 NO. 16

    造作朗活在萄葡牙國家隊攜手出局

  • Derek Ma
    Derek Ma 於 10/04/2013 評論 NO. 17

    樓上又知C7可以活在任一球隊中? 睇下C7國家隊D成績先啦

  • Barry Ip Kwan Ho
    Barry Ip Kwan Ho 於 10/04/2013 評論 NO. 18

    等睇美斯不能沒有小白和沙維的GAY論

  • John Lui
    John Lui 於 10/04/2013 評論 NO. 19

    一陣又有人話美斯國家隊冇入波!

  • Kin Lo
    Kin Lo 於 10/04/2013 評論 NO. 20

    唔使助攻咪叫美斯一個人打哂囉,,都廢話

  • Johnson Tang
    Johnson Tang 於 10/04/2013 評論 NO. 21

    換個角度, 美斯係勁在同每一個隊友都呼應倒

  • Megan Cheung
    Megan Cheung 於 10/04/2013 評論 NO. 22

    d人煩唔煩架?都話大家知架喇,全世界入波既球員只有美斯要靠隊友交波,其他球員係自已帶波射入個波無掂過隊友呀嘛,知架喇︿︿

  • Issac Chow
    Issac Chow 於 10/04/2013 評論 NO. 23

    C7係自己帶波射入,所以能活在任何一球隊中?ic

  • Megan Cheung
    Megan Cheung 於 10/04/2013 評論 NO. 24

    Issac兄,根據d盲迷邏輯,應該係咁︿︿

  • Lego Chan
    Lego Chan 於 10/04/2013 評論 NO. 25

    提子就提子
    吾係話支持邊個既問題
    但你所講既謬論我真係不敢苟同

  • Carlos Kaian Ryan
    Carlos Kaian Ryan 於 10/04/2013 評論 NO. 26

    Like messi. Hate 巴塞

  • Sze Tony Shing Siu
    Sze Tony Shing Siu 於 10/04/2013 評論 NO. 27

    反巴邏輯: 巴塞唔可以連霸, 必需要屈居亞軍

  • Lego Chan
    Lego Chan 於 10/04/2013 評論 NO. 28

    你班友仔同啲保險sales一樣
    沒辦法講得你地明~.~

  • Shun Wong
    Shun Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 29

    messi 其實已經係近代一條龍單槍匹馬入球最多的球員
    無球走動時機係大家應該多留意的,,唔係只識睇傳球的球員果殺那
    仲要唔記得美斯係助攻王tim
    我們可以反美斯,,,但唔代表可以反邏輯

  • Luther Chan
    Luther Chan 於 10/04/2013 評論 NO. 30

    笑到我其他球員入球唔夠十球以上 你想VV都要入到十球以上先唔叫全部助攻比美斯?仲有足球墮落唔關球員問題 係賭波公司問題咪反上腦先得架 你唔鍾意美斯你可以唔睇佢 但咪無品到去雞蛋到挑骨頭 只會比更多人睇到你內心諗乜

  • Lego Chan
    Lego Chan 於 10/04/2013 評論 NO. 31

    Messi 未係助攻王
    第二位姐
    遲下佢地又會話十人進球
    一人助攻~.~

  • Kenneth Lai
    Kenneth Lai 於 10/04/2013 評論 NO. 32

    回Hehe John,美式足球?唔俾人鏟到收山斷腳, 足球都係繼續墮落?

  • Poon  Chiming
    Poon Chiming 於 10/04/2013 評論 NO. 33

    比起fit既杜奧巴.....美斯唔係佢個皮lo

  • Chun Kit Wong
    Chun Kit Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 34

    美斯對米蘭車仔助攻就話冇波入,靠小白等絕殺,到美斯入波你班友就走去記邊個助攻,玩晒啦!

  • Chun Kit Wong
    Chun Kit Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 35

    Luther chan,班反美根本唔睇美斯波,甚至有d精華都唔睇人云亦云

  • Poon  Chiming
    Poon Chiming 於 10/04/2013 評論 NO. 36

    其實美斯當然有一定既級數la...我係唔明點解有人成日捧到佢咁神姐

  • Chun Kit Wong
    Chun Kit Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 37

    反美:我唔否認美斯 當今第一,只係唔認同佢係球王

    而家呢個又唔係世紀球王選舉,你地又走黎抽水?

  • Megan Cheung
    Megan Cheung 於 10/04/2013 評論 NO. 38

    我鍾意睇美斯踢波,真係好好睇,無論喺巴塞或阿根廷都咁好睇,球隊既核心︿︿

  • David Beckhim
    David Beckhim 於 10/04/2013 評論 NO. 39

    我吾否認美斯勁,但吾系球王既級數咯。攞到世界杯冠軍先算啦。代表阿根廷就變左第二個人咁,吾識入波,靠12碼先入到波,乜球王系咁嫁咩?

  • Wong Brian
    Wong Brian 於 10/04/2013 評論 NO. 40

    係囉…又唔頒比最全面既C7

  • Megan Cheung
    Megan Cheung 於 10/04/2013 評論 NO. 41

    阿根廷變左第二個人咁?凈係靠12碼先入到波?你做下research先講啦,無睇扮有睇︿︿

  • Wong Hou
    Wong Hou 於 10/04/2013 評論 NO. 42

    10年世界盃美斯表現差到爆,0入球,但金球獎仍然頒俾佢,相反表現好好既史奈達就...之後我覺得金球獎都係得啖笑

  • Ming  Lau
    Ming Lau 於 10/04/2013 評論 NO. 43

    球王只係馬勒當拿

  • Angus Hui
    Angus Hui 於 10/04/2013 評論 NO. 44

    冇野講你講返10年,甚至有人e家仲係到講阿根廷....我知你想令大家開心...但都唔好咁呀...

  • Fung Fung Ip
    Fung Fung Ip 於 10/04/2013 評論 NO. 45

    細比賽表現好,大賽無表現,之前你地唔係用呢樣野黎插C朗既咩?而家C朗歐國盃入3球,美斯外圍賽入得多就拎入球數黎講,美斯迷果然係勁D既

  • 龍吹水
    龍吹水 於 10/04/2013 評論 NO. 46

    巴塞好波,美斯射術真係好好

  • 李嘉威
    李嘉威 於 10/04/2013 評論 NO. 47

    美斯最勁!

  • Morris Morrison
    Morris Morrison 於 10/04/2013 評論 NO. 48

    非常同意呢篇文章的看法^^

  • Shun Wong
    Shun Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 49

    美斯對皇馬ac阿記曼聯呢d表現係點,,,,大家會自動失明

  • Shun Wong
    Shun Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 50

    阿根廷入波又會選擇失明

  • Shun Wong
    Shun Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 51

    2010年世足打後覺得金球獎得啖笑???咁快搵定藉口??2010表現突出唔再講,你可以認為有人更突出..都ok,,96年大哨一樣冇歐冠,,因為個人太突出,,話明係個人獎項,,要平衡各因素,,都算

    2011年果屆真係無話可說,,個人與球會表現都係最好,,又得啖笑,,繼續得啖笑啦你

  • Shun Wong
    Shun Wong 於 10/04/2013 評論 NO. 52

    美斯助攻當冇到,話隊友走位靚,被人助攻就話隊友傳波好
    對強隊入波都可以夾硬話人只對弱隊入波??咁以前d球王咪俾你推番哂落神台lo 叻仔

  • Issac Chow
    Issac Chow 於 10/04/2013 評論 NO. 53

    我個人覺得美c係巴塞咁成功除左自己能力之外,其他球員不太邀功亦係因素之一,佢地唔太介意成為綠葉去襯托美c成為球隊中最引人注目既人。

快捷鍵:←
快捷鍵:→