一場五錯判──歐聯球證如何助你「反敗為勝」 文字

World Soccer於 19/04/2017 發表 收藏文章

歐聯八強次回合皇馬主場大戰拜仁,C朗演出帽子戲法成為歐聯首位百球射手,萬料不到竟被場上另一人搶去鋒頭——他就是執法這場比賽的球證卡沙爾。

卡沙爾及其旁證在這場比賽中所作的五個判決,事後都受到質疑,而五個決定都巧合地是令皇馬受惠,不但引起了拜仁球迷的不滿,以客席評述員身份在直播中評述的前英格蘭中場夏格維斯,更直指這場比賽錯判的嚴重程度,應足以推動歐聯採用視像裁判科技協助球證執法。

曾效力拜仁和曼聯的夏格維斯說:「有科技為何不用?這是不可接受的,判決的犯錯達到這個地步,不如由球證來決定比賽結果。」比賽在加時後,皇馬以4比2取勝,順利晉級四強,從比數上看似是贏得十分清脆,但主隊有三個入球都是在球證作出五個具爭議性的判決後才出現,而其中有兩球都是在加時階段由C朗取得。

這五個決定包括兩個判罰和三個越位球:

1. 第66分鐘,謝洛美保定長傳利雲杜夫斯基,利雲得球後出現單刀攻門的黃金機會,但旁證示意越位,利雲耍手表示不同意,他指指在球場另一邊的馬些路,畫面顯示利雲所言屬實,皇馬裝設越位陷阱失敗,利雲與馬些路平排。
2. 第79分鐘皇馬中場卡斯米路犯規攔截洛賓,球證吹罰但沒有給牌。評述認為這個犯規應該罰黃,而當時卡斯米路已有一黃在身,應該兩黃一紅離場。

3. 第84分鐘拜仁中場維達爾出腳剷去阿辛斯奧腳下球,從畫面可見這是一次沒有犯規的防守,維達爾顯然比阿辛斯奧早一步踢走皮球,但球證卡沙爾毫不猶疑出示黃牌,再給予此前已有一黃的維達爾判罰紅牌,令當時在球賽中領先的拜仁要以十人應戰,形勢急轉直下,在之後到了加時的三十分鐘更顯得進退失據。
4. 加時上半場臨完場時,C朗取得他在本場的第二個入球,但明顯地有超過一個身位的越位。
5. 加時下半場開始四分鐘,馬些路撥橫C朗,給他射入歷史性的歐聯第100球,這球同樣是越位,但情況不如之前一球明顯,只突出了約半個身位。這兩個越位的加時入球不但影響了拜仁和皇馬在今屆歐聯的命運,也改寫了歐聯的個人入球紀錄,憑藉本場連中三元,C朗達到了前無古人的歐聯正賽100球紀錄,但他的第99及100個入球都有越位之嫌,令這項驕人紀錄蒙上陰影,可能也非其本人所願。

除了這五個問題判決之外,拜仁在下半場初段獲得的一個十二碼入球曾被皇馬球迷質疑,指洛賓在禁區內插水,但從慢鏡可見當時卡斯米路踢不到球,更一腳踏在洛賓腳上。洛賓在賽後接受訪問時表示,這場比賽由兩強對碰,對足球運動來說本來是很好的宣傳,但可惜最終是由球證的哨子決定了賽果。另一方面,有支持皇馬的球迷認為,球證的裁決就是最終判決,即使偶有差錯也是球賽的一部分,但輸球的人總是以此作為藉口,諉過於人,仿佛「球證永遠是錯的」。

有別於各大傳媒,在歐聯官網的比賽報道中,對球證這幾個誤判隻字不提,並歸咎拜仁之所以落敗,是因為在加時階段中「體力不繼」,而非打少一人或越位球。

拜仁出局已成定局,其實除了球證的判決外,他們本身都存在不少問題,例如在前場一直頗有威脅的利雲度夫斯基疑似因傷被換走,而在首回合他們也曾經領紅和射失十二碼,這些都是導致球隊在今仗回天乏術的重要因素。如果說球證裁決值得檢討,說實在的,拜仁同樣不能倖免。
Ref:mail,marca

PFA年度英超最佳陣容出爐:盧卡古、簡尼成夢幻組合

留言

會員
我要評論
請按此登錄後留言。未成為會員? 立即註冊
  • Darren_DC
    Darren_DC 於 20/04/2017 評論 NO. 1

    巴塞因為球證晉級 皇馬因為球證晉級 😂😂😂

  • Darren_DC
    Darren_DC 於 20/04/2017 評論 NO. 2

    Bayern fans表示 其實係踢得唔太好既 再加上前面又傷 後面又傷 本身諗住2-1等十二碼

  • Darren_DC
    Darren_DC 於 20/04/2017 評論 NO. 3

    Bayern fans表示 其實係踢得唔太好既 再加上前面又傷 後面又傷 本身諗住2-1等十二碼

  • OhMyGirl_Arin
    OhMyGirl_Arin 於 20/04/2017 評論 NO. 4

    巴塞對巴黎個場錯判仲多啦

  • KP23
    KP23 於 20/04/2017 評論 NO. 5

    有睇開西甲都知,皇馬成日有著數,根本就應該全面實行VAR,不過咁樣就好難有大茶飯出現,哈

  • Fans of Football
    Fans of Football 於 20/04/2017 評論 NO. 6

    Post 主收皮啦........................... 成篇只講皇得益.

  • magichrix
    magichrix 於 20/04/2017 評論 NO. 7

    樓上講得好 單方面審判 唔通拜仁就無得益咩

  • Ben Huang
    Ben Huang 於 20/04/2017 評論 NO. 8

    其實有無睇清楚,馬些路助攻果球主篇你確定條線係同條禁區線平衡?

  • Jon J
    Jon J 於 20/04/2017 評論 NO. 9

    post主講野,唔好講一半,唔講一半,垃圾文,可不看

  • Brian Ozil Ng
    Brian Ozil Ng 於 20/04/2017 評論 NO. 10

    有請Will哥山黎

  • Michael Lam
    Michael Lam 於 20/04/2017 評論 NO. 11

    講左幾多次c7第三球唔係offside姐

  • Kelvin Wong
    Kelvin Wong 於 20/04/2017 評論 NO. 12

    外圍高額投注 要邊個贏都得

  • Marco Yip
    Marco Yip 於 20/04/2017 評論 NO. 13

    低能,巴塞反贏巴黎咪又勁多誤判

  • Chun Man Lo
    Chun Man Lo 於 20/04/2017 評論 NO. 14

    皇馬贏 有人唔高興😂

  • Lee Lok Hei Gary
    Lee Lok Hei Gary 於 20/04/2017 評論 NO. 15

    一隊巴塞一隊皇馬 年年都有庇佑

  • 艾尼路
    艾尼路 於 20/04/2017 評論 NO. 16

    足球就是這樣

  • RaYmond Wong
    RaYmond Wong 於 20/04/2017 評論 NO. 17

    維度爾係下半場將卡斯米路抄起果下應該2黃1紅左,拉莫斯烏龍果球,利雲亦已越位,點解唔提下?皇馬得益係較多,但唔該大佬你唔好將成場既得益都去哂皇馬度。再講首回合拜仁主場冇較多得益?只係输左波而令到件事好似好正常咁

  • Alvin Chung
    Alvin Chung 於 20/04/2017 評論 NO. 18

    咁幾時還返啲皇馬主要入波途徑:角球、12馬同C朗單刀比返皇馬

  • Jacky Mak
    Jacky Mak 於 20/04/2017 評論 NO. 19

    其實國際友賽西班牙對法國果場已經証明左視像執法係可行。唔知點解仲有d人咁old school死都要話球証唔判係比賽一部分。而家已經係2017年,你估仲係以前上帝之手年代咩。到自己支持隊波被誤判而落敗又會唔會仲講誤判係比賽一部分呢?

  • 張志成
    張志成 於 20/04/2017 評論 NO. 20

    球証亦是比賽一部份。這就是足球。

  • Terrence Lau
    Terrence Lau 於 20/04/2017 評論 NO. 21

    點解無人提48分鐘 維度個下都應該拎紅牌?

  • Lee Man Yuk
    Lee Man Yuk 於 20/04/2017 評論 NO. 22

    只可以講波係圓!

  • Allen Chan
    Allen Chan 於 20/04/2017 評論 NO. 23

    講咁多冇用,歴史唔係話靠黑哨的

  • Chan Red
    Chan Red 於 20/04/2017 評論 NO. 24

    第五個馬些路嗰球好明顯唔係越位啦,連越位都未識就唔好出post啦唔該

  • Darren_DC
    Darren_DC 於 20/04/2017 評論 NO. 25

    認同Vidal應該一早紅左 但係同樣Casemiro都應該一早紅左 而Vidal第2下拎黃確實完全唔合理

  • Minghon Chan
    Minghon Chan 於 20/04/2017 評論 NO. 26

    贏球証重咁開心

  • Tony Ma
    Tony Ma 於 20/04/2017 評論 NO. 27

    真係訓左無睇,尋晚巴塞有無入波被吹無效?

  • Kin Chung Lo
    Kin Chung Lo 於 20/04/2017 評論 NO. 28

    如果有睇晒2回合就會知,
    呢個對決係全季歐聯到而家為止最好睇最緊湊,
    作為馬迷,我同意球證做左好多唔公道判決,
    係完全破壞左呢場大戰,
    而皇馬真係得益左,有得揀,...同首回合一樣....
    我真係好想皇馬冇誤判地堂堂正正打低拜仁..
    咁多球越位走甩係完全接受唔到,
    雖然我認為維度個紅牌合理,
    因為佢剷波後起高腳剷中asensio係明顯阻人前進而且犯規,
    希望快D引入電子執法...

  • Yiu Chung Penny Lo
    Yiu Chung Penny Lo 於 20/04/2017 評論 NO. 29

    由車路士個場主場我已經唔覺得有公平

  • Minghon Chan
    Minghon Chan 於 20/04/2017 評論 NO. 30

    拜仁兩場都踼少個得益重吾去蝗馬道?

  • Mark Hu
    Mark Hu 於 20/04/2017 評論 NO. 31

    拜神系德甲都食得禾米多囖!

  • Mak Kwok Kwan
    Mak Kwok Kwan 於 20/04/2017 評論 NO. 32

    拜仁唔係輸俾皇馬,係輸俾球證。

  • Thomas Chiang
    Thomas Chiang 於 20/04/2017 評論 NO. 33

    首回合球12碼點計先,射唔入又唔使提呀?如果當時咁早段輸2粒焗攻,今日道德高地又轉方向啦

  • Chun Man Lo
    Chun Man Lo 於 20/04/2017 評論 NO. 34

    講真依家既皇馬 有身型 有經驗 有速度 有好既教練 堅勁

  • Jiang  Zhu
    Jiang Zhu 於 20/04/2017 評論 NO. 35

    有得賭嘅地方就會有假,大家咁認真睇波做乜

  • Alex Sung
    Alex Sung 於 20/04/2017 評論 NO. 36

    至前巴塞宜家皇馬

  • Leo Kam Po Koo
    Leo Kam Po Koo 於 20/04/2017 評論 NO. 37

    級已晉。

  • Marco Mak
    Marco Mak 於 20/04/2017 評論 NO. 38

    做主篇都可以咁唔客觀!失望!

  • Honson Chan
    Honson Chan 於 20/04/2017 評論 NO. 39

    要红都一定係维度爾先

  • Issac Ng
    Issac Ng 於 20/04/2017 評論 NO. 40

    講真, 你要寫呢D文, 又要扮持平, 但立場又唔夠中肯

  • 鄒文傑
    鄒文傑 於 20/04/2017 評論 NO. 41

    呀朗唔係第一回合對拜仁就入左第一百球啦咩?

  • 陳偉樂
    陳偉樂 於 20/04/2017 評論 NO. 42

    其實連拖舟都已經開腔話執法有問題

  • Marco Mak
    Marco Mak 於 20/04/2017 評論 NO. 43

    都唔算誤判既、造波啫

  • A.k. Ieong
    A.k. Ieong 於 20/04/2017 評論 NO. 44

    冇拜仁第二球越位造烏龍就冇後面事,另外拜仁表現並冇皇馬好。

  • 鐘立仁
    鐘立仁 於 20/04/2017 評論 NO. 45

    次會合 皇馬主場 初盤整個平手盤,最後輸盤晉級 鬼好多!

  • LAm LOk
    LAm LOk 於 20/04/2017 評論 NO. 46

    皇馬迷就會想盡辦法搵番拜仁都有錯判既畫面

  • Shan Gor
    Shan Gor 於 20/04/2017 評論 NO. 47

    其實依加D執法水平真係越來越差,以現代科技,一D有爭議性嘅判決絶對可以用視像判決,由其係入球紅牌12碼

  • Ben Cheung
    Ben Cheung 於 20/04/2017 評論 NO. 48

    呢編野只講對重馬有利既判決,誤導性極強

  • Ryan Sin
    Ryan Sin 於 20/04/2017 評論 NO. 49

    得球證得天下

  • Alan Cheung
    Alan Cheung 於 20/04/2017 評論 NO. 50

    馬迷表示級已進

  • Mike Tam
    Mike Tam 於 20/04/2017 評論 NO. 51

    引入視像執法係大勢所趨,物野係誤判係比賽既一部分呢d 歪理就唔好再講喇,國際足協一直又話提倡公平競技,而家誤判咪唔公平囉,何解仲要自圓其說呢

  • Jacky Cheung
    Jacky Cheung 於 20/04/2017 評論 NO. 52

    假波就是這樣

  • Jacky Cheung
    Jacky Cheung 於 20/04/2017 評論 NO. 53

    球証亦是假波一部份。這就是假波。

  • Real Ho
    Real Ho 於 20/04/2017 評論 NO. 54

    巴塞反勝就大奇蹟日,皇馬贏波就好似世紀大騙案咁!巴16強就應該出區啦!

  • Pok Li
    Pok Li 於 20/04/2017 評論 NO. 55

    首先我當每一次犯規或入球都當系皇馬真系犯規或球證誤判 但其實主篇究竟知唔知乜L野叫越位,5:3 馬些路傳俾c朗個球何來越位? 馬些路已經越過除左龍門外既最後守方球員再傳球俾c朗?咁何來越位 用下個腦或者上維基做下資料搜集咩叫越位先好冇 定需要cap圖俾你? 仲好意思做足球專頁既小篇 專業小小唔好攞黎7好冇呀

  • Terry Tsang
    Terry Tsang 於 20/04/2017 評論 NO. 56

    太黑

  • Eric Suen
    Eric Suen 於 20/04/2017 評論 NO. 57

    勝者已勝

  • Heilim Ng
    Heilim Ng 於 20/04/2017 評論 NO. 58

    潘彥安皇馬唔見得著數哂,係你講先有說服力😂,希望祖記4強對皇馬啦👍🏻

  • Wai Hou Leong
    Wai Hou Leong 於 20/04/2017 評論 NO. 59

    九十分鐘完都係打和炸喎,反咩敗?應該好似巴塞咁送兩次十二碼先得。

  • Sonson Kwok
    Sonson Kwok 於 20/04/2017 評論 NO. 60

    記吾記得上年決賽皇馬都係win越位球拎冠軍

  • 細希
    細希 於 20/04/2017 評論 NO. 61

    d皇馬迷成日話巴塞黑哨,又吾睇下自己隊波有幾黑先話人😂
    利申:吾係兩邊球迷

  • Rex Ng
    Rex Ng 於 20/04/2017 評論 NO. 62

    皇馬輸波個陣咪又係話人地黑哨
    而家贏左就話係球賽一部份
    真係龍門任你擺🤔

  • Adrian Lo
    Adrian Lo 於 20/04/2017 評論 NO. 63

    一切都係商業足球。都唔洗睇得太重。伸利冇支持任何1隊 純睇波

  • Regal Le
    Regal Le 於 20/04/2017 評論 NO. 64

    如果有新技術
    其實係咪可以減低越位球誤判呢?

  • Michael Tse
    Michael Tse 於 20/04/2017 評論 NO. 65

    馬勒當拿當年用手入波咪一樣拎到冠軍一樣做到球王之一.....要怪只好怪個制度.....現今咁高科技都唔用鷹眼重播裁判......拜仁都有得益只係比皇馬少同把握唔到拉開比數機會

  • 張敬勇
    張敬勇 於 20/04/2017 評論 NO. 66

  • Ivan Ching
    Ivan Ching 於 20/04/2017 評論 NO. 67

    新球例唔係話如果該球員不參與進攻就不計算越位
    但馬些路個球佢帶波入去,C朗明顯係越位,最後由佢射入,咁又應該計越位?

    如果最後馬些路帶入去射入埋,C朗只是做觀眾,咁做唔當越位
    我無意偏幫,只是想討論下

  • Totaal Voetbal
    Totaal Voetbal 於 20/04/2017 評論 NO. 68

    其實Goo一下就知bbc,fox,mail,ap等絕大部分有公信力的傳媒點講, 就知人哋有冇講埋由另一球證團隊執法的首回合? 有冇逐個界外球去分析? 點解咁多傳媒都只係抽出幾個最爭議性判決去講? 全世界都針對皇馬? 呢場波執法大有問題已屬傳媒公認, 講真就算兩隊換轉波衫都照樣會係咁寫

  • Powder Fung
    Powder Fung 於 20/04/2017 評論 NO. 69

    C朗唔係首回合已經入左第一百球呢咩?

  • Eric7807
    Eric7807 於 20/04/2017 評論 NO. 70

    宜個主篇都寫得幾片面 令無睇嘅球迷只可以得到單一方面的訊息 失望

  • 黃俞
    黃俞 於 20/04/2017 評論 NO. 71

    2球offside goals直接送你2粒都無野好講啦,事實係FIFA要保送西甲球隊,1係巴皇汞齊保,巴塞保唔到咪保皇馬,皇馬保唔到咪保馬體,已經睇到化晒

  • 黎俊愉
    黎俊愉 於 20/04/2017 評論 NO. 72

    拜仁輸波,因為場地太硬

  • Man HonSang
    Man HonSang 於 20/04/2017 評論 NO. 73

    自己得益個啲又隻字不提。
    1.首回合拜仁黑左球十二碼卡華積無辜拎黃又唔提
    2.拉莫斯球og本身梅拿 利雲offside又唔提
    3.利雲單刀吹offside c朗都有球wor
    4.仲有雖然卡斯米路都要紅 但係vidal48分鐘都要紅啦
    5. 仲要洛賓球十二碼疑似插水wor

    做人公平啲好

  • Marcus Spark
    Marcus Spark 於 21/04/2017 評論 NO. 74

    先有巴塞贏巴黎、再有皇馬贏拜仁,偏幫西班牙球隊出哂面,下一輪馬體會贏邊隊?

  • Alex Wan
    Alex Wan 於 21/04/2017 評論 NO. 75

    有睇都知打少個後成場波有幾大轉變

  • Psydelic Kirin Lee
    Psydelic Kirin Lee 於 21/04/2017 評論 NO. 76

    Halarefree

  • LuLu Or
    LuLu Or 於 21/04/2017 評論 NO. 77

    如果真係睇回帶,慢鏡既,咁一場波可能唔止兩個鐘😂
    不如唔好要球證,一有嫌疑整個網上投票,未夠晒公道囉!

  • Ar DiCk
    Ar DiCk 於 21/04/2017 評論 NO. 78

    球証唔比牌好明顯係買重左首發事件

  • Ka Lun
    Ka Lun 於 21/04/2017 評論 NO. 79

    點只五個錯判呀?所有得益者都係皇馬?其實你有冇睇波㗎…公道啲好喎😓

  • Cary Chan
    Cary Chan 於 21/04/2017 評論 NO. 80

  • Cary Chan
    Cary Chan 於 21/04/2017 評論 NO. 81

  • Aaron Law
    Aaron Law 於 21/04/2017 評論 NO. 82

    冇黃巴踢決賽點叫歐聯丫

  • Vincent Wong
    Vincent Wong 於 21/04/2017 評論 NO. 83

    有睇全場都知, 淨係張紅已經致命傷, 其他嗰啲已唔重要

  • Vincent Wong
    Vincent Wong 於 21/04/2017 評論 NO. 84

    呢度講既問題係好多球評人覺得有問題既問題, 皇馬人講既問題就只係佢地覺得好有問題既問題

  • Benson Khiew Shin Yung
    Benson Khiew Shin Yung 於 21/04/2017 評論 NO. 85

    现在的踢球还有球迷么?都是做球的啦。。。对我来说踢球是赚钱的了不再像以前

  • Kevin Poon
    Kevin Poon 於 21/04/2017 評論 NO. 86

    佢咁玩法,我之前提議既每隊一場上下半場各有挑戰球証機會都冇用~球証玩9哂

  • Gordon Tang
    Gordon Tang 於 21/04/2017 評論 NO. 87

  • Songwai Cheong
    Songwai Cheong 於 22/04/2017 評論 NO. 88

    拉莫斯烏龍果球,利雲亦已越位,點解唔提下?如果戈球判佐越位就無加時打啦⋯⋯⋯⋯

  • Seong Wang
    Seong Wang 於 22/04/2017 評論 NO. 89

    講真呢個球證4年前喺拜仁主場鬧巴塞都計咗3個問題入波俾佢地啦.唔係頂多2-3球.係當時巴打得差加上反盲洗腦覺得巴被黑係應該,掩蓋所有問題

快捷鍵:←
快捷鍵:→